VEGORA | Besplatan softver za mala poduzeća : Alati za pojednostavljenje vašeg biznisa
16877
post-template-default,single,single-post,postid-16877,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Besplatan softver za mala poduzeća : Alati za pojednostavljenje vašeg biznisa

22 stu. Besplatan softver za mala poduzeća : Alati za pojednostavljenje vašeg biznisa

Vlasnici malih poduzeća znaju kako se troškovi poslovanja brzo mogu nakupiti. Na sreću, postoji mnogo besplatnih alata koji pomažu držati troškove na prihvatljivoj razini. Nakon raspitivanja kod vlasnika malih biznisa o njihovim najdražim alatima za poslovanje, dobiveni su sljedeći odgovori

1.Upravljanje društvenim mrežama – HootSuite

Program omogućava planiranje budućih objava, automatski ih šalje na 3 društvena profila, prati sav rast analitički i nudi velik broj besplatnih tečajeva na temu društvenih mreža. Program koji biznisu može smanjiti vrijeme i pritisak vezan uz sve veću potrebu nazočnosti na društvenim mrežama.

2.Grafički dizajn – Canva

Canva pomaže stvoriti zadivljujuće grafičke dizajne s gotovo nikakvim dizajnerskim vještinama. Ima stilizirane predloške za gotovo sve (društveni mediji, brošure, kartice i sl.) i može pomoći uštedjeti vrijeme i novac jer stavlja vještine grafičkog dizajna u svačije ruke.

3.Analitika web stranice – Google Analytics

Google Analytics daje uvid u promet, stopu napuštanja početne stranice, odredišne stranice, linkova, upite za pretraživanje i još više podataka o web stranici.

4.Komunikacijski alat – Slack

Umjesto komunikacije putem telefonskih poziva, SMS-ova, e-pošte i Skype-a, komunikacija sa zaposlenima može se pojednostaviti jer je sve ugrađeno u aplikaciju. Ovo je korisno jer je moguće razgovarati o različitim temama na različitim kanalima, a svatko u timu može vidjeti kako projekt napreduje, dijeliti slike, datoteke i još mnogo toga. Vrlo lako je pronaći sadržaj, jer je sve moguće pretraživati iz jednog glavnog okvira za pretraživanje.

5.Besplatno upravljanje dokumentima i pohrana datoteka – Google Docs

Program u kojem se može obraditi tekst (slično kao i Word), proračunsku tablicu (slično kao i Excel), prezentacije (slično kao Powerpoint) i pohraniti datoteke. Dokumentima se može pristupiti, izrađivati i uređivati na bilo kojem mjestu i u bilo kojem trenutku, čak i izvan mrežno. Besplatna verzija ograničena je na 15 GB prostora za pohranu.

 

Na donjoj poveznici nalazi se popis ostalih besplatnih softvera koji mogu biti korisni u poslovanju.

Izvor: https://fitsmallbusiness.com/free-small-business-software/