Search
Close this search box.

[RADIONICA] Alati za uspješno upravljanje firmom – Računovodstvo

[RADIONICA] Alati za uspješno upravljanje firmom - 20.06.2023. - POUVG - Agencija VEGORA
Autor posta

Razvojna agencija Vegora

Pozivamo vas na radionicu “Alati za uspješno upravljanje firmom – Računovodstvo” koja će se održati 20.06.2023. godine s početkom u 10 sati, u Vijećnici Pučkog otvorenog učilišta Velika Gorica, Zagrebačka 37. Fokusirat ćemo se na alate za uspješnu kontrolu poslovanja, analize i praćenje za mjesečnu i kvartalnu kontrolu poslovanja. Alati o kojima ćemo pričati su primjereni za proizvodna poduzeća, uslužna i trgovačka poduzeća.

Radionica je namijenjena svima koji žele prvo naučiti analizirati svoje prihode i troškove, a zatim ih i unaprijediti. Da li ste se ikada zapitali na koje se kupce trebate fokusirati, koje kupce treba staviti u kategoriju crna lista, kako imati stalne i stabilne prihode, kako podijeliti troškove, kako pratiti troškove, koliko zaradimo na novim poslovima, koliko radimo da bismo stvorili prihod, a koliko za trošak (ili koje poslove je bolje ne ugovoriti) i brojna druga pitanja koja muče poduzetnike.

Bez obzira radite li u odjelu nabave, prodaje, logistike, istraživanja i razvoja ili nekom drugom odjelu, ova edukacija pružit će vam potrebne vještine i znanja za uspješno upravljanje financijskim aspektima poslovanja.

Naš cilj je osposobiti vas da prepoznate jesu li prihodi i troškovi poduzeća u dobrom smjeru ili predstavljaju upozoravajući znak na moguću krizu. Tijekom radionice ćemo proučit primjere izvještaja za praćenje prihoda, troškova i analizu poslovanja kako biste stekli praktične uvide i alate za procjenu financijske situacije poduzeća.

Program radionice:

  • Metode kontrolinga prihoda i prodaje – Ključne natuknice za uspješno upravljanje financijskim aspektima.
  • ABC analiza, dupla ABC analiza – pojašnjenja kategorija AA, AC, CA ili najbitniji, jackpot, „stalno po malo“ i kako ih primijeniti u analizi prihoda i prodaje – ove metode pomažu u identifikaciji ključnih segmenata koji najviše utječu na prihode i fokusiranju resursa na najvažnije.
  • Rad sa kupcima – ABC, siva i crna lista – kako efikasnije upravljati odnosima. ABC klasifikacija kupaca pomaže nam prepoznati najvažnije kupce i usmjeriti resurse prema njima, dok sive i crne liste omogućuju identifikaciju kupaca s rizičnim ili problematičnim ponašanjem.
  • Kvaliteta prihoda – fokusiramo se na analizu kvalitete prihoda kako bismo utvrdili na kojim kupcima ili segmentima ostvarujemo veću dobit, a na kojima manju.
  • Analiza fakturiranja – fakturirali smo 1.000 eura prema 2 kupca – na kojem smo zaradili više, na kojem manje?
  • Upravljanje ponavljajućim prihodima: Naučit ćemo kako izbjeći prihode koji nikada ne stvaraju nove prihode. Ova metoda pomaže identificirati poslove ili aktivnosti koje nisu profitabilne ili ne pridonose rastu prihoda te omogućuje usmjeravanje resursa na isplativije segmente.
  • Metode kontrolinga troškova – Efikasno upravljanje troškovima za povećanje profitabilnosti.
  • Kategorije troškova – Razmatramo različite kategorije troškova kako bismo ih bolje razumjeli i klasificirali. To nam omogućuje praćenje i analizu troškova prema određenim grupama te identifikaciju područja s najvećim utjecajem na ukupne troškove.
  • Raspored troškova – Učimo kako pravilno rasporediti troškove kako bismo dobili jasniju sliku o njihovom izvoru i prirodi. Raspored troškova pomaže nam u identifikaciji ključnih aktivnosti ili proces.
  • Utjecaji na troškove – inflacija, povećanje prihoda, povećanje volumena posla.

Prijave su obavezne te molimo rezervirajte svoje mjesto na linku niže.

[RADIONICA] Alati za uspješno upravljanje firmom - 20.06.2023. - POUVG - Agencija VEGORA

PREDAVAČICA: Ana Domitrović, mag. oec.


Po završetku srednje Ekonomske škole u Bjelovaru, upisuje se na Ekonomski fakultet Rijeka te paralelno radi u računovodstvenom servisu za mala i srednja poduzeća. Po stjecanju titule prvostupnice ekonomije, upisuje se na diplomski studij Poslovne ekonomije na Ekonomskom fakultetu Zagreb. Nakon stečene diplome magistre ekonomije, zapošljava se u Assa Abloy na radnom mjestu financijski kontroler sa zadaćama: uspostava odjela kontrolinga, izvještavanje za management, razne analize nabave, prodaje, proizvodnje i financija, lean u proizvodnji i lean u uredima (prodaja, nabava, financije). Implementacijom lean-a u proizvodnji i u uredima se bavila u poduzećima u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Rumunjskoj i Turskoj.
Trenutno radi u poduzeću Sigma Savjetovanje kao konzultant za implementaciju lean-a u proizvodnji, uslugama, prodaji, financijama i administraciji za brojna hrvatska poduzeća.

Radionica je financirana iz Javnog poziva za podnošenje prijava za sudjelovanje u postupku testiranja standardiziranih usluga za poduzetnika i certificiranja postupka pružanja standardiziranih usluga u okviru projekta “Razvoj mreže PPI” putem HAMAG BICRO-a – FAZA 2″

Za sva dodatna pitanja nas slobodno kontaktirajte na info@vegora.hr ili na 01/5542-668.

Skip to content