Search
Close this search box.

Odgovori na najčešća pitanja u vezi javnog poziva potpora poduzetnicima

Autor posta

Razvojna agencija Vegora

1.Pitanje: Koje minimalne uvjete mora poslovni subjekt zadovoljiti da bi se mogao prijaviti na ovaj Javni poziv?

  • Odgovor: Prijavitelj minimalno mora zadovoljiti sljedeće uvjete:
    • Poslovanje subjekta je potpuno ili djelomično obustavljeno po Odluci Stožera CZ, od 19. ožujka 2020.
    • Minimalno 1 osoba zaposlena na puno radno vrijeme
    • Nije bio u blokadi prije donošenja Odluke SCZ
    • Nema dugovanja prema Gradu VG te trgovačkim društvima i ustanovama u vlasništvu Grada
    • Sjedište subjekta je u Velikoj Gorici
      • Obrtnici – osim sjedišta obrta i prebivalište obrtnika mora biti u Velikoj Gorici

 

2.Pitanje: kako izgleda dokument pregleda prometa po poslovnim računima?  

  • Odgovor: za potrebe ovog Javnog poziva dovoljno je priložiti ovjereni pregled/ispis prometa po računu. Predlažemo, ukoliko je moguće, da poduzetnik s e-banking servisa samostalno preuzme promete za tražene periode pa ih e-mailom pošalje u banku na ovjeru. 

 

3.Pitanje: Mogu li se prijaviti npr. taksisti?

  • Odgovor: na ovaj javni poziv se mogu javiti subjekti čije je poslovanje u potpunosti ili djelomično bilo obustavljeno po odluci Stožera civilne zaštite, od 19. ožujka 2020. Kako taksi usluge nisu tip usluge u kojima se ostvaruje bliski kontakt s klijentima, poput uslužne djelatnosti frizera, taksi uslužne djelatnosti ne zadovoljavaju propozicije ovog Javnog poziva i nisu prihvatljivi korisnici potpora po ovom Javnom pozivu. 

Kopiju odluke u kojoj je navedeno koji su to subjekti, donosimo ovdje

 

4.Pitanje: Paušalni obrtnik – kako do potvrde HZMO-a, kad HZMO ne radi?

 

  • Odgovor: Do potvrde je moguće doći putem weba, na stranici http://www.mirovinsko.hr/ ili pozivom gđi Mariji iz HZMO-a,  na broj telefona 01 6221 118, s kojom ćete dogovoriti kada možete doći po potvrdu.

 

5.Pitanje: kako elektronski izvaditi potvrdu HZMO-a

  • Odgovor: Odaberete na stranici http://www.mirovinsko.hr/kao fizička osoba opciju: Elektronički zapis. Pošto ste se prijavili, otvorit će se stranica na kojoj je potrebno predati zahtjev za elektroničkim zapisom o radno-pravnom statusu.  Zahtjev se predaje tako da unesete svoju e-mail adresu na koju ćete, ubrzo, dobiti Elektronički zapis i to je dokument kojeg prilažete u prijavi. 

 

6.Pitanje: kako izgleda Izvadak iz sustava e-porezna o zatvaranju poslovne jedinice za razdoblje u kojem je nastupila obustava poslovanja?

  • Odgovor: Riječ je o potvrdi “Fiskalizacija – pregled detaljnih podataka poslovnog prostora”. Na toj potvrdi naveden je status poslovnog prostora, datum otvaranja, posljednjeg zatvaranja kao i povijest promjena iz čega je vidljivo da je poslovni prostor bio privremeno zatvoren. 

 

7.Pitanje: Što ako netko nije predao u Poreznu upravu zahtjev za zatvaranje rada poslovnog prostora? 

  • Odgovor: Ukoliko niste predavali zahtjev o zatvaranju poslovne jedinice, a korisnik ste fiskalne blagajne,  dostavite izjavu da zahtjev nije predan.

 

8.Pitanje: Što ako nisam korisnik fiskalne blagajne, čime dokazujem zatvaranje poslovne jedinice u kojem je nastupila obustava poslovanja?

  • Odgovor: Ukoliko prijavitelj nije obveznik fiskalne blagajne, potrebno je dostaviti izjavu da nije obveznik.

 

9. Pitanje: Tretiraju li se potpore HZZ-a za Očuvanje radnih mjesta kao potpore malih vrijednosti? 

  • Odgovor: Ne. Ta potpora nema obilježja državne potpore male vrijednosti jer je sastavni dio gospodarskih mjera Vlade RH koje spadaju u očuvanje radnih mjesta u najugroženijim sektorima. Usmjerena je na poslodavce koji obavljaju gospodarsku djelatnost.

 

10.Pitanje: Mogu li se prijaviti subjekti koji posluju manje od godinu dana?

  • Odgovor: Da. Uz pretpostavku da zadovoljavaju ostale uvjete, za prijavitelje koji posluju manje od godinu dana, odnosno koji još nisu poslovali u travnju 2019., uspoređuju se prihodi razdoblja od 1. do 30.4. 2020. godine u odnosu na razdoblje 1. do 29. veljače 2020. 

 

11.Pitanje: Što znači / podrazumijeva JOPPD obrazac za 3. i 4. mjesec 2020.?

  • Odgovor: JOPPD obrazac za 3. i 4. mjesec znači JOPPD obrazac za plaće za ožujak i za plaće za travanj. Dakle, ne za plaće za veljaču i ožujak, već za ožujak i travanj.

 

12.Pitanje: Što ako još nisu isplaćene plaće za travanj, kako da dostavimo JOPPD obrazac za travanj?

  • Odgovor: Ukoliko još niste isplatili plaće za travanj 2020., dostavite izjavu u kojoj navodite da ćete naknadno dostaviti taj obrazac.

 

13.Pitanje: Je li prilikom prijave potrebno odmah dostaviti dokumentaciju o tome na što će se utrošiti sredstva za koja se prijavljuju?

  • Odgovor: Ne. To je biti potrebno naknadno dostaviti, u sklopu izvještaja

 

Osim informacija na webu,  Agencija VE-GO-RA dostupna je za sva pitanja po pitanju dostupnih mjera i na e-mail adresi mjere@vegora.hr i na telefonima 01/5542 667 i 01/5542 668.

 

Tu smo za vas, javite se!

Skip to content