Za podnositelja zahtjeva koji udovoljava kriterijima zelenog ili digitalnog radnog mjesta, a sukladno definiciji zelenih i digitalnih radnih mjesta definiranih Pojmovnikom objavljenim na https://mjere.hr/katalog-mjera/zelena-i-digitalna-radna-mjesta/ iznos potpore određuje se prema budućoj registriranoj djelatnosti poslovnog subjekta, a u skladu NKD-om i potpora za samozapošljavanje može se dodijeliti za tri skupine korisnika kako slijedi:
- Skupina- do 20.000,00 EURA
- (C) prerađivačka industrija (odjeljci 25 – 33)
- (F) građevinarstvo (odjeljci: 41- 43)
2. Skupina- do 15.000,00 EUR
- (C) prerađivačka industrija (odjeljci 10 – 24)
- (J) Informacije i komunikacije
3. Skupina – do 10.000,00 EURA
- (D) opskrba električnom energijom, plinom, parom i klimatizacija (odjeljak 35)
- (E) opskrba vodom; uklanjanje otpadnih voda i gospodarenje otpadom te djelatnosti sanacije okoliša (odjeljci 36-39)
- (G) Trgovina na veliko i na malo; popravak motornih vozila i motocikala (svi odjeljci osim 47.99)
- (H) Prijevoz i skladištenje
- (I) Djelatnosti pružanja smještaja i pripreme i usluživanja hrane (samo odjeljak 56)
- (M) Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (svi odjeljci osim: 69.1)
- (Q) Djelatnosti zdravstvene zaštite i socijalne skrbi
- (N) Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim: 77, 78 i 79)
- (P) Obrazovanje – (R) Umjetnost, zabava i rekreacija (svi odjeljci osim 93.19)
- (S) Ostale uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim 94)
Fiksni iznos potpore dodjeljuje se u visini od 5.000,00 EUR bez potrebe pravdanja navedenih iznosa u troškovniku koji je sastavni dio poslovnog plana.
Varijabilni iznosi potpore razlikuju se ovisno o registriranoj djelatnosti za koju se dodjeljuje potpora, a prihvatljivi troškovi mogu se razvrstati u 4 kategorije:
- kupnja nove opreme neophodne za obavljanje djelatnosti te koja traje, odnosno se koristi u vremenu dužem od jedne godine (npr. strojevi, tehnika, alati, informatička oprema i dr.)
- kupnja ili zakup licenciranih IT programa
- kupnja novih prijevoznih sredstava (neophodnih za obavljanje djelatnosti)
- kupnja franšiza
Poslodavac je dužan utrošiti 3.000,00 EUR od varijabilnog iznosa potpore za troškove koji doprinose zelenoj/digitalnoj tranziciji uz detaljno obrazloženje u poslovnom planu.
Trošak PDV-a iskazan na računima kao i ostale vrste troškova koje se ne nalaze na popisu prihvatljivih troškova nisu prihvatljive za financiranje kroz varijabilni iznos potpore.
Postupak prijave
- Prijaviti se i poslušati online HZZ besplatnu radionicu (nije obavezno ali donosi dodatne bodove prilikom ocjenjivanja Vašeg zahtjeva za potporom). Prijava na radionicu: https://radionice.hzz.hr/
- Prikupljanje ponuda za planirane prihvatljive troškove i ostale potrebne dokumentacije
- Izrada poslovnog plana
- Podnošenje zahtjeva zajedno sa svom dokumentacijom u online sustav mjere.hr
Što se obveza korisnika ove potpore tiče, potrebno je:
- tijekom 24 mjeseca održati poslovanje i biti zaposlen u subjektu za koji se dobila potpora;
- namjenski utrošiti svotu potpore sukladno dostavljenom troškovniku te navedeno dokazati popratnom dokumentacijom;
- ostvariti ukupni promet u iznosu od najmanje 50% iznosa potpore od obavljanja djelatnosti u razdoblju od 24 mjeseca (navedeno se dokazuje službenim financijskim izvještajima)
- označiti sufinanciranu opremu skuplju od 1.500EUR ( s uključenim PDV-om) s natpisom „Sufinancirano sredstvima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje“, koji sadrži logo HZZ-a i lentu s oznakama Europske unije
Prijave su otvorene do 30.09.2023. godine.
Za detaljnije informacije, pitanja i savjete, te izradu poslovnog plana slobodno nas kontaktirajte na info@vegora.hr ili putem telefona na 01 5542 667.