Search
Close this search box.

NATJEČAJ – Administrativni referent

Autor posta

Razvojna agencija Vegora

KLASA: 112-10/2025-01/1

URBROJ: 238-31-23-01-2025-1

Na temelju članka 11. Statuta Razvojne agencije Grada Velika Gorica – VE-GO-RA ravnateljica Razvojne agencije Grada Velika Gorica – VE-GO-RA objavljuje:

NATJEČAJ

Za popunjavanje radnog mjesta ADMINISTRATIVNI REFERENT

UVJETI:

Razina i vrsta obrazovanja:

  • Razina HKO-a: razina 4.1. HKO-a ili 4.2. HKO-a ekonomskog ili upravnog sektora

Drugi uvjeti za obavljanje poslova radnog mjesta:

  • znanje engleskog jezika
  • poznavanje rada na osobnom računalu

Radno iskustvo:

  • najmanje 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • Osoba koja nije pravomoćno osuđena ili protiv koje se ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela protiv života i tijela, protiv ljudskih prava i temeljnih sloboda, protiv radnih odnosa i socijalnog osiguranja, protiv osobne slobode, protiv privatnosti, protiv časti i ugleda, protiv spolne slobode, spolnog zlostavljanja i iskorištavanja djeteta, protiv opće sigurnosti, protiv imovine, protiv gospodarstva, krivotvorenja, protiv intelektualnog vlasništva, protiv službene dužnosti, protiv pravosuđa, protiv javnog reda, protiv Republike Hrvatske, protiv strane države ili međunarodne organizacije, a koje je propisano Kaznenim zakonom (Narodne novine br. 125/11, 144/12, 56/15, 61/15, 101/17, 118/18, 126/19 i 84/21).

Izrazi upotrijebljeni u ovom natječaju, a koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to u kojem su rodu navedeni.

Na natječaj mogu se prijaviti kandidati oba spola koji ispunjavanju propisane uvjete.

Uz vlastoručno potpisanu prijavu za natječaj kandidati su dužni priložiti:

  • dokaze o ispunjavanju uvjeta
  • potvrdu o državljanstvu (preslik domovnice)
  • životopis
  • potvrdu o nekažnjavanju
  • elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

Opis poslova radnog mjesta:

  • identifikacija, planiranje i upravljanje poslovnim informacijama
  • razrada i usklađenje i plasiranje poslovnih informacija temeljem ranije definiranog plana
  • izrada poslovnih procesa u svrhu podizanja efikasnosti i transparentnosti u administrativnom poslovanju
  • praćenje i upravljanje ranije definiranim poslovnim zadacima , te izvještavanje i analiza ukupnog projektnog plana
  • planiranje alternativnih solucija za svaki definirani zadatak u zoni odgovornosti
  • kontinuirano izvješćivanje o statusu aktivnosti, te pravovremeno planiranje drugih opcija u svrhu dostizanja poslovnih planova  kontinuirana komunikacija, razmjena informacija i dokumenata u području poslovne administracije kontinuirano upravljanje i prikupljanje informacija
  • obavljanje ostalih poslova po nalogu Ravnatelja.

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju dužan je u prijavi pozvati se na to pravo i ima prednost pod jednakim uvjetima. Uz prijavu na natječaj dužan je priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz kojeg je vidljivo spomenuto pravo.

Pozivaju se osobe iz članka 102. Stavak 1. – 3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19 i 84/21) da uz prijavu na natječaj dostave dokaze o ostvarivanju prava prednosti iz članka 103. Stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Poveznica za internetsku stranicu Ministarstva: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843, a dodatne informacije o dokazima koji su potrebni u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju potražiti na sljedećoj poveznici OVDJE.

Isprave kojima se dokazuje ispunjavanje uvjeta iz natječaja prilažu se u neovjerenom presliku, a prije izbora kandidat/kinja će predočiti izvornik potrebne dokumentacije. Ukoliko kandidat uz prijavu prilaži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog lista ili rodnog lista i sl.).

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge kako je to navedeno u ovom natječaju. Nepravodobne i neuredne prijave neće se razmatrati niti će podnositelji neurednih prijava biti pozivani na dopunu prijave. Osoba koja podnese neurednu i nepravodobnu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj.

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz natječaja dostavljaju se na e-mail adresu: info@vegora.hr ili na adresu Podložnica 6, 10 410 Velika Gorica s napomenom “Za Natječaj – Administrativni referent”.

Nepotpune prijave neće biti uzete u razmatranje.

Rok za podnošenje prijave je 8 dana od dana objave oglasa.

O rezultatima natječaja natjecatelji će biti obavješteni u zakonskom roku.

Kandidati koji zadovolje dane uvjete Natječaja te uđu u 2. krug selekcije pristupit će testiranju.

Testiranje će biti vezano uz dokumente:

Uredba o uredskom poslovanju

Zakon o Ustanovama

Zakon o regionalnom razvoju

Statut Ustanove

Velika Gorica, 21.veljače 2025.

Ravnateljica

Mateja Kalisar

TESTIRANJE

KANDIDATIMA/ KINJAMA

koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja objavljenog na stranicama HZZ te ne mrežnim stranicama Razvojne agencije Grada Velika Gorica – VE -GO -RA, od 21. veljače 2025. godine za slijedeće radno mjesto:

ADMINISTRATIVNI REFERENT

Datum održavanja druge faze – testiranja

06.03.2025. godine s početkom u 09,00 sati u Poduzetničkom inkubatoru, Podložnica 6, 10410 Velika Gorica
08,45 – 09,00Dolazak kandidata/ kinja
09,00 – 09,30Prva faza testiranja Provjera znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za kandidate/ kinje koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječajaKonferencijska dvorana u prizemlju
10,00Druga faza testiranja Intervju
   

Poziv na testiranje kandidatima koji su podnijeli pravovremenu i potpunu prijavu te ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja biti će upućen i osobno putem elektroničke pošte.

Osoba koja nije podnijela pravovremenu ili potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest u pravilu putem elektroničke pošte.

*NAPOMENA:

Pristup Intervju – Intervju se provodi samo za kandidate koji su ostvarili najmanje 50 % bodova na pisanom testiranju.

Za kandidate koji ne pristupe testiranju, smatrat će se da su povukli svoju prijavu.

POSTUPAK I PRAVILA TESTIRANJA I RAZGOVORA (INTERVJUA)

  1. Od kandidata/kinja će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati/kinje koji/e ne mogu dokazati identitet, osobe za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete propisane javnim natječajem kao i osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj ne mogu pristupiti testiranju.

UPOZORENJE: Kandidati/kinje koji dođu nakon 9,00 sati, u zgradu gdje se održava testiranje, neće moći pristupiti testiranju.

  • Po utvrđivanju identiteta i svojstva kandidata/kinja, kandidati/kinje će biti upućeni u odgovarajuće prostorije gdje će se održavati testiranje.
  • Svaka faza provjere znanja, sposobnosti i vještina vrednuje se bodovima od 0 do 2. Smatra se da je kandidat/kinja zadovoljio na provedenoj provjeri znanja, sposobnosti i vještina, ako je za svaki dio provedene provjere dobio najmanje 5 bodova.
  •  Za vrijeme provjere znanja nije dopušteno:

 – koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama

 – koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva

 – napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija bez odobrenja osobe koja provodi testiranje

 – razgovarati s ostalim kandidatima/kinjama niti na drugi način remetiti koncentraciju kandidata/kinja.

Ukoliko pojedini kandidat/kinja prekrši pravila iz točke 4. bit će udaljen/a s provjere znanja, a njegov / njezin rezultat Komisija neće priznati niti ocijeniti.

  • Na razgovor (intervju) pozvat će se kandidati/kinje koji su ostvarili ukupno najviše bodova u prvoj fazi testiranja i najviše 5 kandidata / kinja. Intervju će se održati isti dan nakon prve faze testiranja.

Nakon provedenog testiranja i razgovora (intervjua), utvrđuje se rang-lista kandidata/kinja, prema ukupnom broju ostvarenih bodova te sastavlja Izvješće o provedenom postupku, koje s rang-listom kandidata/kinja dostavlja čelniku tijela.

Zadnje objavljeno

KIIP AGROW 2025 – 24. rujna 2025. Terme Tuhelj

KONFERENCIJA O INOVACIJAMA I INVESTICIJAMA  – KIIP agrow

Ako ste jedan od onih koji od jutra do mraka radite na svom OPG-u, ulažete ogroman trud u proizvodnju zdravih, domaćih proizvoda i svakodnevno razmišljate o tome kako unaprijediti proizvodnju, povećati efikasnost i smanjiti troškove, onda znate koliko su važne pravovremene informacije, korisni savjeti i konkretna iskustva drugih poljoprivrednika. Upravo sve to – i mnogo više – ponudit će vam konferencija KIIP Agrow, koja će se održati 24. rujna 2025. godine u Termama Tuhelj.

Skip to content