Nije brending sve što sija

Autor posta

Razvojna agencija Vegora

Mnogi poduzetnici, uspješni u onom što rade, smatraju da znaju mnogo, a onda i o marketingu.
Uz marketing, svakako se veže i brending.
Koliko ljudi smatraju da znaju o marketingu i brendingu ostavit ćemo ipak po strani. U ovom članku želimo se orijentirati samo na branding i to na najčešće pogreške koje se rade u pokušajima etabliranja brenda neke tvrtke.

Šest uvriježenih brending katastrofa

1. Netargetirane e-mail kampanje
Najlakše je poslati newsletter na sve adrese u imeniku. Osim što takvi newsletteri odaju da pošiljatelj ne mari za targetirano poslovanje, oni su i nametljivi, sumnjivi i pregenerički. Osim, naravno, ako pošiljatelju nije cilj da završi u Junk pretincu.
Ako se netko od primatelja i zainteresira za takav e-mail, prevelika je vjerojatnost da će kod većine izazvati kontra efekt.

2. Ignoriranje SEO-a
Nalazimo se u googlecentričnom vremenu. Ako i dalje pomišljate da vaša web stranica ima smisla bez upravljanja s SEO, onda prilično riskirate da vas konkurencija prelagano nadmaši u web tražilici.
Vašim targetirani klijenti nikada ne bi smjeli imati prepreke da vas pez muke nađu na webu.

3. Web dizajn
Kao što se mijenja dizajn na primjer traperica i ostale odjeće koju kupujemo, tako se mijenjaju trendovi u web dizajnu. Jednom napraviti web stranicu i zaboraviti na nju, govori o vama, odnosno kreira nepovjerenje prema vašem brendu, a onda i vašoj poslovnoj ponudi.
Web stranicom možemo doprijeti do velikog broja potencijalnih klijenata. Nemojmo tu priliku propustiti zbog prevelike štednje za izradu web stranice. Bez obzira što ste je izradili i prije pet godina. Možda je vrijeme za osvježiti je.

4. Nekonzistentnost u brendiranju
Izostanak unificiranog brend identiteta zbunjuje klijente. Ne znaju što misliti o vašem poslovanju – tko ste i što želite reći. Snažan brending, unificiran u stilu i apliciranju, način su kako izbjeći takav negativni efekt.

5. Nepovezanost s publikom
Ovo će se dogoditi ako izostane definiranje jasnog targeta – skupine potencijalnih klijenata kojima se obraćamo u poslovanju. Posljedica toga je nerazumijevanje očekivanja i želja potencijalnih klijenata. Obraćanje jednoj skupini kupaca, na primjer 25-godišnjaka, rijetko je recept i za pedesetogodišnjake. Izostanak kvalitetnog targetiranja, rezultira i izostankom uspjeha.

6. Izostanak autentičnosti
Autentičnost je srce većine uspješnih brendova. Na primjer, na svjetskoj razini, kupci se okreću brendovima koji propagiraju i žive održivost. Ukoliko samo propagiraju održivo poslovanje, ali ga i ne žive, kupci se vrlo lako odriču takvih brendova. Žele se distancirati od njih. Jer nisu autentični.

O tome kako stvoriti brend i poziciju na tržištu saznajte na radionici agencije VE-GO-RA, u četvrtak, 16. rujna 2021. Radionicu vodi g. Vitomir Lučić, česti predavač naših radionica.

Na radionicu se možete prijaviti na linku ovdje.

Obzirom da radionicu organiziramo i financiramo u sklopu projekta “Poduzetnički info”, radionicu ne naplaćujemo.

Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost Razvojne agencije Grada Velike Gorice –VE-GO-RA-e.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin