Pozivamo vas na interaktivnu radionicu „Podrobno proučite društvene medije“ na kojoj ćete imati prilike saznati zašto i kako se oglašavati na društvenim mrežama.
Radionica će se održati u sklopu inicijative Google Digitalna garaža, u srijedu, 27.veljače 2019. godine, u vremenu od 17:00 – 20:00 sati u vijećnici Pučkog otvorenog učilišta u Velikoj Gorici, u Zagrebačkoj 37.
Saznajte koji društveni sadržaj najbolje funkcionira, zašto oglašavanje na društvenim mrežama može biti moćan dodatak vašoj strategiji i kako mjeriti uspjeh da biste mogli optimizirati budući društveni sadržaj. Sigurni smo da će organizirani plan i strategija za društvene medije imati velik utjecaj na uštedu vašeg vremena i energije.
Predavač, Krešimir Koružnjak, je stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google AdWords program oglašavanja na Internetu i Google Analytics program za praćenje i analizu prometa web sjedišta. Vlasnik je digitalno marketinške agencije LosWebos čije su glavne djelatnosti optimizacija web sjedišta za tražilice (SEO), oglašavanje na Internetu (SEM) te kreiranje i vođenje marketinških kampanja na društvenim mrežama.
Krešimir je održao brojne radionice na temu digitalnog marketinga za male i srednje poduzetnike diljem Hrvatske. Trenutno radi u Algebri kao voditelj proizvoda za digitalne edukacijske programe te je ujedno i stručni mentor predavačkog tima u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski marketing“.
Prijavite se ovdje.
Zašto Digitalna garaža?
Google je, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, Hrvatskom udrugom poduzetnika, Razvojnom agencijom Grada Velika Gorica – VE-GO-RA i Visokim učilištem Algebra, u sklopu Digitalne garaže pokrenuo nacionalnu turneju kako bi lokalnim tvrtkama pomogli maksimalno iskoristiti mogućnosti digitalnog svijeta. Stručni treneri susrest će se s lokalnim digitalnim poduzetnicima kako bi pomogli malim i srednjim tvrtkama ubrzati rast te im omogućili pristup globalnom tržištu. Same radionice su trenutačno usmjerene na male i srednje poduzetnike, ali i građane koji žele osnažiti svoje digitalne vještine.
Cilj je inicijative omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja.
Ove besplatne interaktivne radionice su prilika za građane i poduzetnike za osnaživanje digitalnih vještina, kao i za male i srednje tvrtke koje žele povećati korištenje digitalnih alata. Manje od trećine građana Hrvatske kaže kako posjeduje „više od osnovnih“ digitalnih vještina¹, koje osnažuju radnu snagu pri korištenju prednosti tehnologije u svrhu poboljšanja produktivnosti. Istodobno, polovica građana Hrvatske (49 % u dobnoj skupini od 16 do 74 godine) ne posjeduje čak osnovne digitalne vještine. Da bi uspjeli u novoj digitalnoj eri, zemlje trebaju potaknuti lokalno poduzetništvo i razvijati digitalne vještine kako bi pomogli pojedincima i poduzetnicima iskoristiti puni potencijal internetskih alata i ostvariti uspjeh online.
Tko su stručni treneri koji predaju na interaktivnim radionicama? Stručnjaci sa svakodnevnom praksom će vam u sklopu Digitalne garaže pomoći da uspijete na mreži. To su stručnjaci za internet poslovanje s višegodišnjim iskustvom i svakodnevnom praksom u digitalnom marketingu i razvoju internetskog poslovanja, tzv. “digitizeri”.
Koja je razina znanja potrebna za sudjelovanje?
Svatko može imati koristi od Digitalne garaže bez obzira na razinu znanja, ciljeva i zanimanje. Sudionici ne moraju imati prethodno znanje kako bi sudjelovali na radionicama.
Je li potreban laptop za interaktivne radionice?
Nije nužan laptop tijekom interaktivnih radionica Digitalne garaže. Vaš dobra volja je najvažnija. Nakon radionice, online platformi možete pristupiti i od kuće.
Ovo je prilika za sve zainteresirane koje žele iskoristiti puni potencijal interneta u svom poslovanju i premostiti jaz u posjedovanju digitalnih vještina jedan je od najvećih izazova u Europskoj uniji.Ako želite saznati više o ovom programu, posjetite stranicu Google digitalna garaža.
Napomena: u slučaju popunjavanja kapaciteta prednost imaju velikogorički poslovni subjekti. Hvala na razumijevanju!