Predstavljamo novu generaciju Analyticsa, Google Analytics 4 (GA4) – nova, moćna platforma za analizu podataka koja nam pomaže da bolje razumijemo svoje korisnike i lakše donosimo poslovne odluke.
Istražite s nama koje promjene donosi u odnosu na raniju verziju i kako iskoristiti prednosti koje nudi.
Sudjelovanje je bez naknade te nije potrebno imati predznanje za dolazak. Glavni cilj je da se sudionici upoznaju s alatom kojeg mogu besplatno koristiti za svoje poslovanje.
Radionica se održava 28.11.2023. godine od 12 do 15 sati na lokaciji Pučkog otvorenog učilišta Velika Gorica u dvorani vijećnice.
GA4 – dizajnirano za budućnost mjerenja:
- Prikuplja podatke o web-mjestu i aplikaciji radi boljeg razumijevanja putovanja korisnika
- Koristi podatke temeljene na događajima umjesto podataka temeljene na sesiji
- Uključuje kontrole privatnosti kao što su mjerenje bez kolačića te modeliranje ponašanja i konverzije
- Mogućnosti predviđanja nude navođenje bez složenih modela
- Izravne integracije s medijskim platformama pomažu u poticanju radnji na vašoj web-lokaciji ili u aplikaciji
- Od 1. srpnja 2023. standardni Universal Analytics entiteti prestali su obrađivati podatke. Možete vidjeti svoja izvješća Universal Analyticsa za određeno razdoblje, međutim, novi će podaci pritjecati samo u Google Analytics 4 entitete.
Što ćemo proći na radionici:
- Što je Google Analytics 4 (GA4)?
- Osnovne razlike u odnosu na staru verziju (Universal Analytics).
- Metode postavljanja “koda” za praćenje prometa na web stranicu.
- Tipovi izvješća, te kako ih čitati.
- Pitanja i odgovori
Radionica je namijenjena vlasnicima, direktorima, zaposlenicima u prodaji i marketingu, marketinškim agencijama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.
PREDAVAČ
Krešimir Koružnjak je stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google Ads program oglašavanja i Google Analytics program za praćenje i analizu web sjedišta. Vlasnik je digitalno marketinške agencije LosWebos.
Održao je brojne radionice na temu digitalnog marketinga za male i srednje poduzetnike diljem Hrvatske, a od 2017. godine bio je voditelj projekta „Google digitalna garaža“ – Grow with Google. Ujedno je držao predavanja za velikogoričke poduzetnike u sklopu istog projekta.
U Algebri je radio 4 godine kao rukovoditelj proizvoda za marketinške programe te je ujedno i stručni mentor predavačkog tima u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski marketing“ i “Specijalist za internetsko oglašavanje“.