Search
Close this search box.

[RADIONICA] Predstavljamo novu generaciju Analyticsa – Google Analytics 4

Autor posta

Razvojna agencija Vegora

Predstavljamo novu generaciju Analyticsa, Google Analytics 4 (GA4) – nova, moćna platforma za analizu podataka koja nam pomaže da bolje razumijemo svoje korisnike i lakše donosimo poslovne odluke.

Istražite s nama koje promjene donosi u odnosu na raniju verziju i kako iskoristiti prednosti koje nudi.

Sudjelovanje je bez naknade te nije potrebno imati predznanje za dolazak. Glavni cilj je da se sudionici upoznaju s alatom kojeg mogu besplatno koristiti za svoje poslovanje.

Radionica se održava 28.11.2023. godine od 12 do 15 sati na lokaciji Pučkog otvorenog učilišta Velika Gorica u dvorani vijećnice.

GA4 – dizajnirano za budućnost mjerenja:

  • Prikuplja podatke o web-mjestu i aplikaciji radi boljeg razumijevanja putovanja korisnika
  • Koristi podatke temeljene na događajima umjesto podataka temeljene na sesiji
  • Uključuje kontrole privatnosti kao što su mjerenje bez kolačića te modeliranje ponašanja i konverzije
  • Mogućnosti predviđanja nude navođenje bez složenih modela
  • Izravne integracije s medijskim platformama pomažu u poticanju radnji na vašoj web-lokaciji ili u aplikaciji
  • Od 1. srpnja 2023. standardni Universal Analytics entiteti prestali su obrađivati podatke. Možete vidjeti svoja izvješća Universal Analyticsa za određeno razdoblje, međutim, novi će podaci pritjecati samo u Google Analytics 4 entitete.

Što ćemo proći na radionici:

  • Što je Google Analytics 4 (GA4)?
  • Osnovne razlike u odnosu na staru verziju (Universal Analytics).
  • Metode postavljanja “koda” za praćenje prometa na web stranicu.
  • Tipovi izvješća, te kako ih čitati.
  • Pitanja i odgovori

Radionica je namijenjena vlasnicima, direktorima, zaposlenicima u prodaji i marketingu, marketinškim agencijama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.

PREDAVAČ

Krešimir Koružnjak je stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google Ads program oglašavanja i Google Analytics program za praćenje i analizu web sjedišta. Vlasnik je digitalno marketinške agencije LosWebos.
Održao je brojne radionice na temu digitalnog marketinga za male i srednje poduzetnike diljem Hrvatske, a od 2017. godine bio je voditelj projekta „Google digitalna garaža“ – Grow with Google. Ujedno je držao predavanja za velikogoričke poduzetnike u sklopu istog projekta.
U Algebri je radio 4 godine kao rukovoditelj proizvoda za marketinške programe te je ujedno i stručni mentor predavačkog tima u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski marketing“ i “Specijalist za internetsko oglašavanje“.

Skip to content