Search
Close this search box.

Rješavanje reklamacija i prigovora

Autor posta

Razvojna agencija Vegora

Reklamacije su sastavni dio poslovanja poduzetnika i ponekada ga mogu pozitivno usmjeriti. Istraživanja su pokazala da kupci koji reklamiraju proizvod i/ili uslugu to rade jer im je stalo do poduzeća. Prigovorom žele potaknuti na rješavanje problema i unaprjeđenje poslovanja. Ključ uspjeha je svakako kvalitetan proizvod ili usluga, stoga je najbolja opcija za poslovanje prihvatiti dobivenu reklamaciju i/ili prigovor te ju pokušati riješiti u najkraćem mogućem roku.

Na koje načine vlasnici i direktori poduzeća, obrtnici, voditelji prodaje i ostali koji komuniciraju s klijentima mogu riješiti prigovor i /ili reklamaciju? Kako komunicirati s ljutitim kupcima i kako pridobiti i zadržati klijente? Sve to može se naučiti na besplatnom seminaru Razvojne agencije Grada Velika Gorica –VE-GO-RA-e „Rješavanje reklamacija i prigovora“.

Iz iste organizacije može se prijaviti 1 osoba, a prednost imaju poduzetnici, obrtnici i njihovi zaposlenici s područja Velike Gorice. Pravo sudjelovanja imat će isključivo prijavitelji koji su mailom zaprimili potvrdu sudjelovanja.

Seminar je posljednji u nizu u sklopu projekta „ Poboljšanje poduzetničke potporne usluge u Velikoj Gorici“ sufinanciranog od Zagrebačke županije, zato rezervirajte Vaše mjesto na vrijeme!

Zadnje objavljeno

KIIP AGROW 2025 – 24. rujna 2025. Terme Tuhelj

KONFERENCIJA O INOVACIJAMA I INVESTICIJAMA  – KIIP agrow

Ako ste jedan od onih koji od jutra do mraka radite na svom OPG-u, ulažete ogroman trud u proizvodnju zdravih, domaćih proizvoda i svakodnevno razmišljate o tome kako unaprijediti proizvodnju, povećati efikasnost i smanjiti troškove, onda znate koliko su važne pravovremene informacije, korisni savjeti i konkretna iskustva drugih poljoprivrednika. Upravo sve to – i mnogo više – ponudit će vam konferencija KIIP Agrow, koja će se održati 24. rujna 2025. godine u Termama Tuhelj.

Skip to content