Intrapoduzetnika u poduzeću možete prepoznati vrlo brzo po njihovom pristupu poslu kao da je to njihovo poduzeće. Isto tako možete prepoznati njihovu posebnost jer vrlo često dolaze s idejama kako na efikasan način riješiti poteškoću ili ponuditi inovaciju.
Neke karakteristike koje ih čine posebnima
Autentični su
Jedna od bitnijih karakteristika intrapoduzetnika je iskrenost. Bez obzira da li se radi o mailu, sastanku ili brzom razgovoru. Ova im karakteristika donosi poštovanje ostatka poduzeća.
Snalažljivost
Da li znate nekoga tko može dići slušalicu, pitati za uslugu i dobiti odgovor u vrlo kratkom roku? To je klasični intrapoduzetnik. Građenje odnosa i ljudska interakcija im je urođena tako da nikad nemaju pomanjkanje ljudi koje mogu pitati za savjet i koji im mogu pomoći, a isto rade i za druge.
Imaju samopouzdanja
Treba imati dovoljno hrabrosti da se izraze kreativne ideje i da se proaktivno započne projekt. Intrapoduzetnici preuzimaju rizike, vjeruju svojim radnjama i nije ih strah da probaju nešto drugačije te uspiju ili uče iz grešaka.
Otporni su na izazove
Bez obzira da li se traži odgovor za postojeći problem ili se poliraju detalji novog plana, intrapoduzetnik ne odustaje. Ne odustaju lako i ne sreću često izazov koji nisu spremni, ili željni riješiti.
Imaju snažne osobne karakteristike
Vrlo su svjesni kako komuniciraju svoje snage i puno rade na održavanju pozitivne reputacije i promociji stručnosti. Profesionalna reputacija im je izrazito važna.
Neki se pitaju, da li su ovakve osobe prijetnja uspjehu poduzeća? Zašto ne bi otišli čim nešto bolje naiđe?
Treba znati kako te zaposlenike cijeniti i priznati im ostvarene rezultate. Zaposlenici koji vide da se njihov talent i doprinos cijene, radit će bolje, bit će zadovoljni učinjenim i donositi svoje ideje, a zauzvrat će te ideje i rad unaprijediti poslovanje.
Ako poduzeće ima takve zaposlenike treba se potruditi iste zadržati, a ukoliko ih nema, dobre edukacije zaposlenika su prvi korak prema boljim rezultatima poslovanja.
Erasmus+ projekt u kojem je VE-GO-RA partner, upravo potiče razvoj takvih vještina mladih, pratite nas dalje i saznajte više kako i vi možete promijeniti svoj način rada i razmišljanja u poslovnom okruženju.
Saznajte više o projektu FEENICS za jačanje Intrapoduzetničkih vještina.