Pandemija je formirala nove kupce – što novi kupci cijene? Što očekuju?
Ernst & Young je, od početka COVID-19. pandemije, napravio istraživanje u koje je uključilo 14500 ljudi iz 20 zemalja i na osnovi rezultata kreirao “Future Consumer Index”. Identificirali su pet skupina starih – novih potrošača.
Prva skupina: naglasak na pristupačne cijene. Gotovo trećina ispitanika (32%) nastoji živjeti u skladu sa svojim mogućnostima i fokusira se na funkcionalnost proizvoda ispred brenda.
Četvrtini ispitanika (25%) bitno je da su proizvodi koje kupuju najbolji izbor za vlastito zdravlje i zdravlje svoje obitelji.
Dobrobit planeta odlučujući je faktor za 16% ispitanika. Odabiru proizvode koji reflektiraju njihove stavove o bitnosti očuvanja planeta.
Društvena odgovornost i podupiranje općeg dobra motiv je za 15% kupaca. Takvi kupci će kupovati od prodavača/proizvođača koje smatraju iskrenim i transparentnim.
Ostali ispitanici (12%) čine skupinu kupaca koji smatraju da treba živjeti punim plućima, u svakom trenutku, otvoreni su novim iskustvima pa tako i novim proizvodima i brendovima, bez zadrški.
Kupci se mijenjanju. …a prodavači? Kako im se prilagođavaju prodavači? Koje prodajne vještine moraju imati stari – novi prodavači?
Više o prodajnim vještinama, što prodavača čini prodavačem, kako pristupiti kupcu i slična pitanja bit će obrađena u on-line radionici agencije VE-GO-RA “Prodajne vještine”, u četvrtak, 2. rujna 2021. u 12 sati.
Ovim putem vas pozivamo da se prijavite i prisustvujete radionici i na taj način dodatno investirate u svoj poslovni uspjeh.
Više informacija o samoj radionici i formu za prijavu za sudjelovanje potražite na linku ovdje.
Obzirom da radionicu organiziramo i financiramo u sklopu projekta “Poduzetnički info”, radionicu ne naplaćujemo.
Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost Razvojne agencije Grada Velike Gorice –VE-GO-RA-e.